אנא השאירו את הפרטים הבאים או חייגו



    מה זה ססיה? ומה זה השכרה לפי ססיות?

    מה זה ססיה

    החיים במאה ה-21 מתאפיינים בשינויים משמעותיים ותכופים, בתחומי חיים רבים מאוד. בהתאם נדרשת מאיתנו גמישות, ולמעשה ישנו אפילו מונח חדש שהומצא בדיוק למטרה זו: זמישות, כלומר שילוב של זריזות וגמישות (כשבאנגלית המילה המתאימה היא Agility). עבור רופאים ורופאות, התנהלות זמישה באה לידי ביטוי בעיקר באופן שבו הם משתמשים בקליניקה – במקום שכירות חודשית מלאה ויקרה, ניצול הקונספט של ססיות. התשובה לשאלה מה זה ססיה פשוטה: צורת התקשרות שבה שוכרים מרפאה על בסיס משמרות. בדרך זו יכול כל רופא לשלם שכירות רק עבור פרקי הזמן שבהם הוא אכן נמצא בקליניקה. חברת Med Expert מציעה מרפאות מאובזרות ומתוחזקות היטב בססיות גמישות.

     

    מה זה ססיה ולמי מתאימה שיטה זו?

    * רופאים שעובדים במרפאה פרטית רק יום אחד בשבוע – במקרה כזה ניתן לשלם עבור ססיה בבוקר של אותו יום, בשעות הערב של אותו יום או גם וגם, בהתאם לשעות הפעילות של הרופא או הרופאה.

    * רופאים שמקבלים מטופלים רק בשעות הבוקר – עבורם האופציה המתאימה היא כמובן ססיות בוקר לאורך כל השבוע.

    * רופאים שמקבלים מטופלים רק בשעות אחה"צ והערב – באופן דומה לקטגוריה הקודמת, הפתרון הנכון לרופאים אלה הוא ססיות ערב בכל ימי החול.

    * רופאים שזקוקים לפתרון גמיש – ושניתן לשינוי בהתאם לצרכים המשתנים.

     

    מקסימום שירות, מינימום תשלום

    אחרי שמבינים מה זה ססיה, השלב הבא הוא ניצול כל היתרונות של קונספט זה: היתרון הראשון הוא כאמור האפשרות לשלם עבור שכירות חלקית ולא מלאה כשאין צורך בחלל עבור המרפאה 24/7. יתרון שני הוא הגמישות, או אם תרצו הזמישות, ועוד סיבה טובה לשכור ססיות ולא מרפאה, ובמיוחד כשעובדים מול חברת Med Expert, היא שבדרך זו הרופאים מקבלים מעטפת שירות מלאה – מזכירות בכל שעות הססיה לרבות תיאום תורים, גבייה, חנייה צמודה, ניקיון יומיומי מוקפד ואפילו פרסום באתר אינטרנט רלוונטי. השילוב בין החיסכון בעלויות לבין התמורה הרבה הופך את השיטה למשתלמת במיוחד, ובפרט לנוכח רמת השירות הגבוהה המובטחת בזכות המיומנות והאכפתיות של נשות ואנשי Med Expert.

     

    מה זה השכרה לפי ססיות

     

    מה זה השכרה לפי ססיות

    נדל"ן הוא משאב יקר ערך עד מאוד בישראל, גם כשהוא משמש למגורים וגם כשהייעוד של הנכס הוא לצרכים מסחריים. במצב שכזה מתרחשות באופן טבעי גם עסקאות רבות שכוללות השכרה של נדל"ן – דירות מגורים, משרדים, חנויות וגם קליניקות. מי שמחפש או מחפשת מרפאה להשכרה עשויים להיתקל בביטוי ססיה או ססיות, ועל כן עולה השאלה המתבקשת מה זה השכרה לפי ססיות. בהמשך העמוד תמצאו תשובה מפורטת לשאלה, ועוד כדאי לדעת שחברת Med Expert מציעה את האופציה הזו לרופאים ורופאות שמחפשים קליניקה מאובזרת היטב במיקום מרכזי.

     

    מה זה השכרה לפי ססיות ולמי היא מתאימה?

    * השכרה למשמרות – המהות של השכרה לפי ססיות היא השכרה של חלל, ובפרט מרפאה, למספר שעות שמהוות משמרת שלמה. בדרך זו מטפלים ומטפלות מקבלים את החדר בדיוק במועדים שבהם הם מקבלים מטופלים ומשלמים רק עבור פרקי הזמן שבהם המקום באמת נחוץ להם.

    * משמרות בוקר / אחה"צ – הססיות המקובלות בתחום הטיפולים הן ססיית בוקר שמתחילה ב-8:00 ונמשכת עד 15:00, וססיית אחר צהריים שמתחילה ב-15:00 ומסתיימת ב-22:00, בהתאם לשעות הקבלה המקובלות של רופאים ורופאות.

    * גמישות מרבית – השכרה לפי ססיות מתאימה למטפלים ומטפלות בכל מקצועות הרפואה שעבורם גמישות היא איכות חיונית.

     

    שירותים אדמיניסטרטיביים וחנייה צמודה

    אחרי שמבינים מה זה השכרה לפי ססיות, השלב הבא הוא למצוא מרפאה שמושכרת בדרך זו ובסטנדרטים הגבוהים ביותר האפשריים. הקליניקות שמשכירה חברת Med Expert עונות לכל הדרישות הנ"ל, ועוד. ראשית ניתן לבחור בין השכרה לפי ססיות לבין השכרה מלאה, כלומר חדר פרטי שאך ורק השוכר או השוכרת שלו רשאים להשתמש בהם, בכל פרק זמן שירצו.. שנית, המרפאות ממוקמות בלוקיישן מרכזי ונוח מאוד להגעה – יתרון הן עבור כל רופא או רופאה והן עבור המטופלים (שבמקרים רבים בוחרים רופאים גם על סמך הכתובת). יתרון שלישי הוא רמת התחזוקה, גם של המרפאות עצמן וגם של כל הבניין, ועוד יתרון בעל משקל רב הוא השירותים האדמיניסטרטיביים שמוענקים לשוכרים – לרבות קביעת תורים, גבייה ועוד.

    אנא השאירו את הפרטים הבאים או חייגו

      חברת פרסום דיגיטלי חברת פרסום דיגיטלי
      Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support